در این مطلب دو مورد از پرفروش ترین لجن کش های چینی و ایتالیایی بازار را با هم مقایسه می کنیم. همراه ما باشید.

عکس

پمپ وظیفه پمپاژ و انتقال سیالات از یک نقطه به نقطه دیگر را دارد. اما اینکه سیال از چه نوعی باشد و چه خصوصیات فیزیکی داشته باشد، برای پمپ مهم است و هر پمپی قابلیت جابه‌جایی سیالات با ویژگی های مختلفی دارد. زمانی که سیال دارای ذرات جامد، لجن و پساب باشد، از پمپ لجنکش به جای پمپ کفکش استفاده می شود.

سازنده های زیادی پمپ لجن کش و پمپ کف کش تولید می کنند. دو کشوری که در زمینه تولید پمپ لجن کش سرآمد هستند، چین و ایتالیا هستند. شرکت های زیادی در این دو کشور انواع پمپ را در کیفیت های مختلف تولید می کنند. پمپ لجنکش به دلیل اهمیت کاربری که دارد، بایستی در زمان انتخاب برند آن، به درستی عمل کرد. از برندهای پمپ لجن کش چینی می توان به لئو، استریم اشاره کرد. همچنین برندهای پمپ لجن کش ایتالیایی که معروف بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است، دو برند پنتاکس و سیستما هستند. در این محتوا قرار است به معرفی پمپ های لجن کش چینی و ایتالیایی و مقایسه ویژگی های هر یک بپردازیم. در صورتی که قصد خرید پمپ لجن کش را دارید و برای انتخاب لجنکش، بین برندهای پمپ لجن کش چینی و ایتالیایی مردد هستید، پیشنهاد می شود این مقاله را کامل مطالعه کرده و سپس به سایت کالاصنعتی به عنوان تامین کننده پمپ های لجن کش مراجعه کنید.

پمپ لجن کش چینی

  • پمپ لجن کش لئو
  • پمپ لجن کش استریم

پمپ لجن کش لئو

شرکت لئو معروف ترین برند چینی سازنده انواع پمپ است که با کیفیت ترین پمپ های لجنکش را در چند سری با جنس بدنه مختلف تولید می کند. پمپ لجن کش لئو از پرفروش ترین و پرطرفدارترین لجنکش هایی است که در بازار موجود است. سری XSP پمپ لجنکش لئو در دو نوع بدنه چدنی و استیل ساخته می شود. پمپ لجنکش لئو XSP می تواند با فلوتر و بدون فلوتر باشد؛ حتی به‌صورت خردکن دار نیز تولید می شوند.

البته شرکت لئو پمپ های لجنکش دیگری در سری LSW تولید می کند که به‌طور خاص، خردکن دار آن اتوماتیک بوده و پروانه استیلی دارد و در کاربردهای انتقال سیالات حاوی ذرات جامد بیشتر مناسب است. دیگر مدل پمپ لجنکش لئو سری WQ است که پروانه دو کاناله دارد. از مزیت های پمپ لجنکش لئو داشتن گارانتی 24 ماهه آن است که توسط کالاصنعتی ارائه می شود.

پمپ لجن کش استریم

دیگر سازنده چینی پمپ لجنکش شرکت استریم است. لجن کش های استریم از کیفیت قطعات خوبی برخوردار هستند و در دو نوع تکفاز و سه فاز تولید می شوند. مدل های مختلف پمپ لجن کش استریم با قطر دهانه مختلف تا 8 اینچ تولید می شوند و می توان آنها را از فروشگاه اینترنتی کالاصنعتی ثبت سفارش کرد.

پمپ لجن کش ایتالیایی

  • پمپ لجن کش پنتاکس
  • پمپ لجن کش سیستما

پمپ لجن کش پنتاکس

شرکت پنتاکس یکی از بزرگترین سازنده های پمپ در کشور ایتالیا است که سابقه طولانی دارد. پمپ پنتاکس از پمپ هایی است که به دلیل کیفیت و اعتبار بالایی که در صنعت پمپ سازی دارد، در بازار پمپ، مشابه و تقلبی هم دارد. خرید پمپ لجن کش اصل ایتالیا چالشی برای مشتریان است. کالاصنعتی ارائه دهنده پمپ لجنکش پنتاکس اصل بوده و با ضمانت اصالت کالا آن را به فروش می رساند. پمپ لجن کش پنتاکس به‌صورت بدنه چدنی و استیل ساخته می شوند و در دو نوع خردکن دار و بدون خردکن طراحی می شوند.

مقایسه دو برند اول پمپ لجن کش چینی و ایتالیایی

پمپ لجن کش سیستما

شرکت سیستما تولیدکننده پمپ در ایتالیا با بیش از 30 سال سابقه یکی سازندگان پمپ لجنکش بوده که در چند مدل آنها را تولید و روانه بازار می کند. پمپ لجنکش استیل سیستما مدل TVX از بدنه و پروانه استیل ساخته شده و در نوع با فلوتر و بدون فلوتر عرضه می شود. مدل های دیگر شامل لجنکش خردکن دار سیستما سری TPT با بدنه و پروانه ای چدنی و همچنین لجنکش فاضلابی سیستما سری TPQ که نوع سه فاز آن را می توان از سایت کالاصنعتی خریداری کرد.

جمع بندی

انتخاب پمپ لجنکش مناسب که بتواند هم پمپاژ سیالات حاوی لجن و ذرات جامد، فاضلاب و پساب ها را به خوبی انجام دهد و هم قیمت مناسبی داشته باشد، برای مشتریان اهمیت دارد. بسیاری از خریداران به دنبال پمپ لجنکش خارجی هستند چرا که از کیفیت بالای آنها مطلع هستند. دو کشور ایتالیا و چین در زمینه تولید پمپ لجنکش بهترین هستند.

در این محتوا سعی کردیم پمپ های لجنکش ایتالیایی و چینی موجود در بازار و انواع مدل های آنها که از کیفیت خوبی برخوردار هستند، معرفی کنیم. برای اطلاع از بهترین پمپ های لجنکش چینی و ایتالیایی، استعلام موجودی و خرید می توانید با کارشناسان کالاصنعتی تماس بگیرید.

کد خبر 792480

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha